PCH Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Ja hur och var får man atacken som gjör att man kan flytta på sten bumlingar i Pokémon Firered? PS: Det skulle vara bra om ni svarar senast i kväll för att i morron så åker jag till Göteborg :) //PCH Redigerat 7 Juli 2005 av PCH
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Du menar strength man får dom när man har hittat Wardens guld tänder i Safari zonen. Sen behöver du bara snacka med Warden så har du strength. :kung:
PCH Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Ok Tack :) Men jag har en till fråga :o När man har varit på One iceland och bill och hans kompis har ficksat den dära stora blåa saken, och när bill har åkt hem så vad ska man gjöra då ska man bra vänta på att den blir ficksad eller?Och om man ite ska vänta vad ska man gjöra då? //PCH Redigerat 7 Juli 2005 av PCH
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Nää du ska ha fångat 100 pokemon och ficksat rubinen och safiren och ha national dex + klara pokemon ligan! :kung:
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Rubinen på Mt Ember där det står två team rocket du ska möta dom och sen där ine hittar du rubinen Ps det är inte den vanliga ingången det är den andra som ligger på höger sida på berget om du inte vet vilken det är så kan beskriva nogranare! :lol:
PCH Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2005 OK men det här blir nog sista frågan (; När man ska komma till Ariticuno så måste man ha någon atack som gjör att man kan sima upp för forsar vart fins den?
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Nä det behöver du inte du ska putta ner stenar som stoppar forsen! :kung:
Nicita Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Skrivet 8 Juli 2005 Hehe en liten sak bara du behöver inte fånga 100 pokémon du behöver bara fånga 60 sen går du till oak och får nationaldex...
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Skrivet 8 Juli 2005 jag hade 60 sen klara jag pokemon ligan och då kom oak till mig
Rekommendera inlägg