Gäst ZEBBE Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Okey,jag har fångat en grön Zubat,utvecklat den till en Golbat,men sen så måste man ju utveckla vidare den genom att vara "snäll" :) kan nån ge tips om hur man e "snäll"? och så undrar jag vilka färger ni har på era pokemon,om ni nu har fångat några me 3 stjärnor förstås :D Redigerat 7 Juli 2005 av ZEBBE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det kallas shiney och "snäll" är man när man krigar med den mycket och inte har pokemonen i sin PC... ;) Och så ska man vinna och inte förlora med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ZEBBE Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Okey...men jag undrar om du vet,när utvecklas den till Crubat? Har du nån Shiney pokemon? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 de vet man aldrig. den kan utvecklas 10 nivåer efter den blev goldbat och så kan de utvecklas i lv 99 om de så vill... man kan kolla in hur mycket en helt valfri pokemon tycker om dig, i Goldenrod. Alltså silver, gul och crystal. om det inte är ruby lr shappire. då finns samma sak i Vendaturf town. de är en tjej i båda spelen och hon säger hur mycket den pokemon som ligger först i teamet tycker om dig... e du me? ;) Jag själv har: magby, pincote, gyarados"själkart" och wurmple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Okey,jag har fångat en grön Zubat,utvecklat den till en Golbat,men sen så måste man ju utveckla vidare den genom att vara "snäll" :) kan nån ge tips om hur man e "snäll"? och så undrar jag vilka färger ni har på era pokemon,om ni nu har fångat några me 3 stjärnor förstås :D Jag har en gran Sandahrew,en rad Gyrados Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 det här ska man göra om man vill utveckla golbat: ha den först i partyt aldrig låta den svimma klippa den ofta låta den hålla saker och träna den såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Okey,jag har fångat en grön Zubat,utvecklat den till en Golbat,men sen så måste man ju utveckla vidare den genom att vara "snäll" :) kan nån ge tips om hur man e "snäll"? och så undrar jag vilka färger ni har på era pokemon,om ni nu har fångat några me 3 stjärnor förstås :D man ska inte vara snäll mot den Golbat utvecklas när den är lycklig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 (redigerat) Man ska ge den en massa saker och låta den hålla en sak. När man slåss ska man inte förlora eller få rött liv (Grönt liv så blir den gladare). Man ska klippa den så ofta som möjligt. Man ska inte ha den i PC:en och inte ge den items där det står Bitter efter. ...................................../\....................................... Det står på en sida i en Pokémon-bok :student: Min kompis tror jag har rekordet för tidig Togepiutveckling. Togepi utvecklades på lvl7 B) Redigerat 14 Juli 2005 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 mmm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy_kaa!! Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 JAg har en blå rapidash!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Man ska ge den en massa saker och låta den hålla en sak. När man slåss ska man inte förlora eller få rött liv (Grönt liv så blir den gladare). Man ska klippa den så ofta som möjligt. Man ska inte ha den i PC:en och inte ge den items där det står Bitter efter. ...................................../\....................................... Det står på en sida i en Pokémon-bok :student: Min kompis tror jag har rekordet för tidig Togepiutveckling. Togepi utvecklades på lvl7 B) Vad menas med att klippa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valen Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 hur skaffar man shiney pokemons.......jag har mött jättemånga men aldrig nån med andra färger.....detta har jag gjort på både guld och leef green... jag upp skattar om jag får snabba svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg