Shotmans Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Jag undrar om någon vet vart man kan få tag i ett jobb..som man jobbar med på fritiden..tex efter skolan..^.- hittar inte själv :P t.e.x som tidningutdelare eller något sånt.. Citera
K.K. Slayer Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Skrivet 8 Juli 2005 Nä, men jag jobbar där som tidnings utdelare Citera
Gäst Fatosh Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) Jobba på WWF . Du säljer panda saker för att rädda ett specielt djur varje år. Och för varje sak du säljer får du en summa pengar av produkten. Och när säsongen är klar får du välja ett premie. sida:www.pandaforsaljningen.se Ett mycket bra val . Och man kännar en bra slant om man säljer mycket. i år är detta premie valen. En Widscreen TV Mini Ipod Playstation Portable MountainBike Canon Digital kamera. Nåt av dem får du välja om du sålt saker i en säsong Förra året valde jag en Gamecube, Och hela min summa som jag fick blev minst 900 kr. Men nu ska jag satsa på en Playstation Portable. Redigerat 9 Juli 2005 av Fatosh Citera
Guggo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Skrivet 9 Juli 2005 nej, WWF är skräp.... man måste sälja som ett svin för att få en premie som håller längre en en vecka + att nästan inget går till djuren... kostar nått 32kr så går bara ca 5-7 kr till djuren Citera
Shotmans Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2005 mm..har sålt det där i 2 år nu..men vill ha något annat också xD ..går så segt o tjäna på WWF Citera
Gäst Fatosh Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Skrivet 9 Juli 2005 Men Guggo tänk i alla år så har summan blivit 35 miljoner ... Är det inte bra. Citera
Guggo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Skrivet 9 Juli 2005 jo för djuren.... men man vill ju käna nått på det själv... Citera
Gäst Fatosh Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 Du får pengar för varje sak du sålt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.