Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Min kompis gjorde det på hans SA (till Xbox) det borde funka på PC också ^^ :D PS: Ta inte nån Darin musik :huh: hade han musik på hårddisken då eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 det är dålig stil att bara kasta väck den sköna 80 tals musiken ifrån bilarna, och sitta och lyssna på annat! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 håller med ! den sköna musiken gör ju mycket av spelet . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Musikerna i bilarna är sköna. san andereas är på 90 talet anars aja alla tar väl fel någon gång ganska gta nördigt att kuna det där iför sin men men Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 håller med ! den sköna musiken gör ju mycket av spelet . Det e typ ingen musik utan en gubbe som snackar om aliens och pengar. Han e så j*vla irreterande.Jag håller med tjejen som sa att han skulle hålla mun och spela hitsen istället.fast musiken e rätt bra. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 det finns faktist ett par rktiga låtar på Vice City :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 mina dokument, GTA San Andreas User Files, User Tracks, lägg in låtarna och starta sedan radiostationen "USer Tracks" i bilen så hördu dem =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Det hörs inget i min radio, därför har jag lagt in låtar på San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg