Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 E sagan om ringen (alla delar) värt att köpa... Jag har inte sett nån film :P ... så jag vet inte om det e en bra handling eller nåt... 8/10 Grafik, ?/10 spelkänsla, ?/10 Handling, Skriv såhär om du vill svara om det e bra/dåligt asså, skriv hur bra grafik, spelkänsla och handling! Handling = Hur bra du tycker spelet handlar om! Alla som har spelat det tycker de det e bra??Hittils e det sådär! SKRIV VILKA DELAR "AVSNITT" "VERSION" SOM E BRA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Sagan om ringen 1 Jag tycker att det är bra på alla punkter. Man kan kan fastna på vissa ställen. Men annars är det bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 om du inte har sett filmen/filmerna så tycker ja att du skulle skippa de...själv e ja SoR nörd å har sett/klarat alla versioner ;P men annars tycker ja handlingen e samma som filmen 10/10, å spelkänslan kanske e 8/10 lr 9/10 så ett bra spel, jora de e de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 ja älskar att spela och titta på sagan om ringen! jag tycker att spelen e bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 spellen är alla bra men 3an e bäst sen 2an set 1an altså bättre och bättre :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Filmerna är sådär men spelen är tråkiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 FEL!!! :evil: filmerna är bäst!!! spelen är bäst!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kajan!! Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 behöver ni hjälp med sagan om de två tornen fråga MEJ :new_Eyecrazy: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 FEL!!! :evil: filmerna är bäst!!! spelen är bäst!!! Filmerna har jag inget emot men spelen.. liksom jag gillar inte såna dära filmlicens spel, de brukar vara kassa...dessutom är det ju småtöntigt, spelen då alltså. Detta är mitt inlägg Nr.100! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Sagan om ringen knäcker allt! dig oxå :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 kungenst återkomst är den semsta tycker jag två tornen är best :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Men spelen är ju töntiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg