Zaff Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Man Blir GM På Tibia? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Kommer inte ihåg..jag var GM förut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 (redigerat) Asså, man kan inte bli GM på tibia, CiP väljer ut speciella personer. Redigerat 8 Juli 2005 av megamuppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 speciela personer? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Asså, GM = gamemaster. Jag är bäst på Rs språket så jag skulle översätta det till Mod - Moderator. Alla kan inte bli mods hitodit. Dom väljer ut skötsamma personer, som här på forumet. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Detta är inte ens Rs? Men CIPsoft teamet väljer ut personer som sköter sig bra och kan hålla reda på en/flera servers. Oftast personer som är 20 år~ Shotmans: Du kan omöjligt vart en Gm -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Detta är inte ens Rs? Men CIPsoft teamet väljer ut personer som sköter sig bra och kan hålla reda på en/flera servers. Oftast personer som är 20 år~ Shotmans: Du kan omöjligt vart en Gm -.- åå tack så mycket man måste nog vara tutor tror jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Detta är inte ens Rs? Men CIPsoft teamet väljer ut personer som sköter sig bra och kan hålla reda på en/flera servers. Oftast personer som är 20 år~ Shotmans: Du kan omöjligt vart en Gm -.- Jodå..Började som Tutor o sen som Gm.. Lånade min personinfo..[Ålder, person,nr o sånt.. fast jag "råkade" ge lite saker till mina kompisar :P så då var jag inte gm längre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Mmmm, nej, det har aldrig hänt nån GM från Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 det finns gm och god undrar vad god e? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 God är dem i Cipsoft team(Guido, Steve, Stephan, Durin) Tror jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 aa vad gör dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg