Backspace Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 JAG tycker det är fegt att skulle på sina lag kamrater... man får väl själv spela bättre då! Eller snacka me tränarn så att man får 5 träningar i veckan... Vad menar du egentligen med "det är fegt att skulle på sina lag kamrater", Jag förstår inte riktigt! :? Citera
Dark Ifrit Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 JAG tycker det är fegt att skulle på sina lag kamrater... man får väl själv spela bättre då! Eller snacka me tränarn så att man får 5 träningar i veckan... Vad menar du egentligen med "det är fegt att skulle på sina lag kamrater", Jag förstår inte riktigt! :? Menar skylla på.... Citera
Nazgul Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 rockstar det är inte fegt att skylla på sina lagkamrater det är nog inte så kul om alla spelar inviduellt och mobbar varandra Citera
softy_dbz Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 jag spelar back och jag har tröj nummer... jag brukar ha 3 eller 4...det kvittar på riktigt....Mitt lag e kassa ( hoppas ingen i eriksfelt ser detta ) men så e dt..men vi e bra kompisar... Citera
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 soft lag ;P Vad menar du med soft lag? Vad betyder det alltså? :? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.