mulattog Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag behöver hjälp med ett fusk som jag läste på reklam de stog att man kunde få fler lag på spelet, genom att gå till edit meny´n och trycka på: y,b,a,svart,vit,b,vänster,höger,upp,vit, y då fylls rutorna som var tomma, alltså de kmr fler lag tex från allsvenska. O min fråga e jag gör fusket men de funkar inte... kanske han hade skrivit fel kod vet ni fusket!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag behöver hjälp med ett fusk som jag läste på reklam de stog att man kunde få fler lag på spelet, genom att gå till edit meny´n och trycka på: y,b,a,svart,vit,b,vänster,höger,upp,vit, y då fylls rutorna som var tomma, alltså de kmr fler lag tex från allsvenska. O min fråga e jag gör fusket men de funkar inte... kanske han hade skrivit fel kod vet ni fusket!?? antigen så har du läst fel lr så finns inte ens fusket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 ställ frågan på den sidan nu fick fusket ifrån... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mulattog Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag behöver hjälp med ett fusk som jag läste på reklam de stog att man kunde få fler lag på spelet, genom att gå till edit meny´n och trycka på: y,b,a,svart,vit,b,vänster,höger,upp,vit, y då fylls rutorna som var tomma, alltså de kmr fler lag tex från allsvenska. O min fråga e jag gör fusket men de funkar inte... kanske han hade skrivit fel kod vet ni fusket!?? Joo de va nåra som kunde göra fusket men asså jag frågar de men de e aldrig inloggade... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 de finns juh Google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg