trinitron Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Är det någon här som spelar managerzone(fotboll). Vad heter ditt lag? Vad är din rank? Vilken div? Villken plats i serin kom du på? Mitt lag heter Broaryd Min rank är på ca 35000 Jag spelar i div8 Jag kom 2a denna serie Citera
MahL Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Är det någon här som spelar managerzone(fotboll). Vad heter ditt lag? Vad är din rank? Vilken div? Villken plats i serin kom du på? Mitt lag heter Broaryd Min rank är på ca 35000 Jag spelar i div8 Jag kom 2a denna serie Så här är det att det här är nog den 3:de managerzone tråden, men det här är mitt då: Namn: Gnosjö FF Rank: Typ 40000-60000 Division: 8 PLats: Jag kom 2:a Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Sidan är www.managerzone.com och det kostar pengar att bli medlem Citera
scream Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 vad dåligt att det kostar pengar Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 vad dåligt att det kostar pengar hmmm... nej det är det inte för att det är ett väldigt bra spel som fixar nya grejer och nya servrar och sen om du viner cuper så kanske du vinner saker för ca 2000 kr Citera
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Det suger körde det för typ 2-3 år sen tills dem bytte design och det blev på 1000 andra olika språk. Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Det suger körde det för typ 2-3 år sen tills dem bytte design och det blev på 1000 andra olika språk. nehej du det finns bara i 16 olika språk och det är ju bra att det finns fler ju för att då kan ju fler länder spela Citera
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Det suger körde det för typ 2-3 år sen tills dem bytte design och det blev på 1000 andra olika språk. nehej du det finns bara i 16 olika språk och det är ju bra att det finns fler ju för att då kan ju fler länder spela Alltså blir det tråkigare tycker iaf jag när allt blev så jäkla stort. Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Det suger körde det för typ 2-3 år sen tills dem bytte design och det blev på 1000 andra olika språk. nehej du det finns bara i 16 olika språk och det är ju bra att det finns fler ju för att då kan ju fler länder spela Alltså blir det tråkigare tycker iaf jag när allt blev så jäkla stort. ok för just nu så är det ca 250000 medlemar och det tycker jag är skit kul Citera
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Det suger körde det för typ 2-3 år sen tills dem bytte design och det blev på 1000 andra olika språk. nehej du det finns bara i 16 olika språk och det är ju bra att det finns fler ju för att då kan ju fler länder spela Alltså blir det tråkigare tycker iaf jag när allt blev så jäkla stort. ok för just nu så är det ca 250000 medlemar och det tycker jag är skit kul hur stor chans har du att komma bland 100 rankade? justja du måste ha varit reggad för några år sen för att kunna ligga där. Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Det suger körde det för typ 2-3 år sen tills dem bytte design och det blev på 1000 andra olika språk. nehej du det finns bara i 16 olika språk och det är ju bra att det finns fler ju för att då kan ju fler länder spela Alltså blir det tråkigare tycker iaf jag när allt blev så jäkla stort. ok för just nu så är det ca 250000 medlemar och det tycker jag är skit kul hur stor chans har du att komma bland 100 rankade? justja du måste ha varit reggad för några år sen för att kunna ligga där. nej det behöver man ju inte vara, men nu återgå till ämnet så undrar jag om det är någon som har gått upp någon division själv så har jag inte det jag kom ju bara 2:a Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.