Mumintrollet Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Första gången så klarade jag det med Sceptile (kasst val) på 20 timmar och använde ca tjugoelva revive. Sen klarade jag det med blaziken på bara 9 timmar som jag redan har skrivit. Det verkar som om blaziken är bäst... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Nope... Swampert är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jo när jag tänker efter så är nog både Blaziken och Swampert lika bra. :P Men swampert är roligare det var nog därför som jag valde han när jag började om... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Då är det Eld Pokemon som är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Nej Swampert är supereffektiv mot Blaziken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Och Sceptible är supereffektiv på Svampert och Blaziken är.....blablabla osv Men Blaziken är skitbra i allafall,mot Svampert är han dålig,men i själva pokemon Ligan alltså,alltså då är alla en myra mot honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Nä, inte på Ruby. Där är Swampert o Groudon ett perfekt team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Vadå inte i Ruby,det är samma Pokemon Liga på spelen ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 (redigerat) Ja, men det är inte så bra om man har Groudon och Blaziken. Det är bättre att ha Swampert och Groudon, och Blaziken och Kyogre. Mitt team är Mew lvl 52, Blaziken lvl 59, Groudon lvl 60 och Golbat lvl 45. (jag började om för några dar sen) Och jag förstår vad jag har gjort för fel, jag har ingen vatten pokemon, alltså är jag chanslös mot Elite Four. Redigerat 27 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 blazikan äger i poke ligan han dödar nästan alla pokemon med en attack ja tror att de bara va salamance som klara två... och ja klara spelet på 6 timmar 21 minuter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jag har faktiskt inte klarat av ligan nån gång! Den är ju as svår.. Hade fullt upp och träna mina svaga pokemon.. Så min starkaste (Flygon) skulle jag ju vilja tränat så den fick hög level och kunde slå Ligan.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Det är bara att fortsätta möta ligan så tränas dina pokemon ännu mer, till slut är Elite Four körda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg