SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Oki :cool: Ska göra de till dom är helt slut körda!! :evil: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Bra, jag är också på ligan nu, jag började om för några dagar sedan som sagt. Jag tycker också det är rätt svårt nu men snart är dom helt körda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Det är värre på FR!Kolla,jag har gjort en lista vilka Pokemon Ligor som är enklast: Guld/Silver:ASLÄTT!Alla Pokemon är på lv 40 nåt Ruby/Sapphire:Sådär svårt,de första Pokemona är på lv 40 nåt och sen blir dom andra i lv 50 nåt FR/LG:Svårt,alla är på lv 50 nåt,medans Garys är på 60 nåt,hans StartPokemon är alltid på 65 innan Pokemon Ligan uppdrateras,då är han på 75,inte så säker,men jag tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Japp, och det är också rätt svårt på R/B/Y då alla pokemon är på lvl 50-65. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Precis som i FR/LG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Har börjat om.. Håller på och bygga upp mitt Team perfekt för att kunna slå ligan! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Allright!Träna på! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg