gurkis Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) var finns kyogre nånstans?jag har hört att han finns i nån grotta men jag har kollat alla grottor men den enda jag inte har kollat är i sootopolis för där står det en gubbe ivägen Redigerat 9 Juli 2005 av gurkis
Gäst Wish_Maker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 och ddet är där han är.. men du måste ha klarat pokemonligan (om du har gjort det vet jag inte vad du ska göra)
gurkis Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2005 jag klarade att fånga kyorge fast jag var tvungen att göra DV lite utanför STPC sen fulade jag med team aquakillarna sen började det att regna så då stack jag till STPC och inn i cave of orgin och fånga den plus att man måste ha alla brickor för att komma in i pkmnef så du hade lite fel
xylo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 ni har så enkelt ni som har R/S , på emerald så förflyttar dom sig hela tiden (man kan fånga båda) Det finns 6 grottor kyogre är i och 6 grottor som groudon kan vara i så det är jobbig!
Dark Elite Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Skrivet 25 Juli 2005 och ddet är där han är.. men du måste ha klarat pokemonligan (om du har gjort det vet jag inte vad du ska göra) Man behöver inte alls klara PKMN-ligan.
SwamY Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 Kyogre finns i Sootpolis City, har egenkligen bara Ruby men de e ju typ samma sak, Groudon finns ju också där på Ruby.. :)
Rekommendera inlägg