xylo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Hur får man den? Det är en gubbe som säger att en tjej next dorr som har en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 först måste du ha ett harbor mail senska du gå till mauville bredvid pokemartet och prata med tjejen i huset bredvid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Vart får jag harbor mail då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 du ska åka till staden nedanför mauville (tror det heter slateport) och harbor mail finns i stadens Mart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Finns inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 VA? :blink: Men det ska finnas Harbor Mail i Slateport City!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag tog coin case idag och jag är 101% säker på att man köper harbror maile i slateport! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 men det kan ju också vara så att den inte finns där eftersom han har Emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Ja (tänkte inte på det) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag har den nu :D Harbor mail får man i trick house på emerald:P Tack allihopa! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 BRA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg