Crew.dll Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Skrivet 9 Juli 2005 Tjena alla Runescape diggare ;-D Jag har gjort min egna klient och jag hoppas ni ska tycka om den Den har Auto Login Kartor Quest Program World Switch (Byta värdar utan att vänta i 10 sekunder eller något) Auto Sell = Du skriver vad du ska sälja så säger den typ "Selling (dinsak) 4mil" auto Download: http://www.f1r3d0g.1go.dk/ClientZcape.rar jo clienten är lite zippade den så mycket jag kunde hoppas ni är nöjda =)!
HardCore Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) Ja gissar på att du scammar folk för er som inte vet vad det är = att han tar eran lösen sen tar hela acc från er. Jag kan skicka ett auto program som spammar väldigt bra som man exaherar men att ladda ner är inte säkert det lovar ja er! §1.2. Sluta reklamera för din egen sida på forumet / NesseN Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D Redigerat 22 Juli 2005 av NesseN
Gäst Sandkaka Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) *borttaget* Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D <{POST_SNAPBACK}> Ojojoj, inte lite reklam du gör för din sida.. ;) ----------------- RuneScape (jagex) varnar för att ladda ner sådana här filer pga att de kan innehålla en keylogger (slags virus). Inte för att jag misstänker din, men man vet aldrig. Se upp! :unsure: Redigerat 22 Juli 2005 av NesseN
the game master Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 min dator stängdes ner och hittade 700infekterade filer så testa inte
Gäst DonKeN Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 OBS !!! AKTA ER: Dem flesta såna program innehåller key logger som kan stjäla din runescape account !!! DANGER !!!
the game master Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 jo jag kände det på mig jag skrev ingenting innan jag hade virussökt datorn 7 gånger så att det va säkert:)
Dezen Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 Om man tvunget ska testa så teesta först med ett lvl 3 acc...
the game master Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 joo jag vet varför gör man så du måste haft keylogger
FireFly Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 hmm.. Skulle gärna vilja köra den där filen på en tom dator.. Aja, iaf så funkar inte länken till filen..
hyldran0 Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 (redigerat) nej det kommer fram nån j*vla nørsk <_< sida Redigerat 2 November 2005 av hyldran0
Insane-Killer Skrivet 8 November 2005 Rapport Skrivet 8 November 2005 Tjena alla Runescape diggare ;-D Jag har gjort min egna klient och jag hoppas ni ska tycka om den Den har Auto Login Kartor Quest Program World Switch (Byta värdar utan att vänta i 10 sekunder eller något) Auto Sell = Du skriver vad du ska sälja så säger den typ "Selling (dinsak) 4mil" auto Download: http://www.f1r3d0g.1go.dk/ClientZcape.rar jo clienten är lite zippade den så mycket jag kunde hoppas ni är nöjda =)! Gillar du o scamma folk lr!
Rekommendera inlägg