xylo Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Kan man linka NDS-GBA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*TiDuS* Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Hm det undrar jag också, Man kan inte linka med en link cabel men jag undrar om man kan linka om ena personen har ds och den andra GB Advance med Wireless adapter någon som kan svara på frågan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jag tror inte det för att om jag går till wireless placet i pokemon centret i emerald och snackar så står det: "The wireless adapter is not connected properly". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 tror inte att de går,de finns ju inga uttag till de :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Så svaret på frågan blir nog nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 nee det e nej jag har försökt 500 ggr minst med min kompis men det har inte gått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg