Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 (redigerat) Jo,det gör han Wish Maker:Jag kallade alla dumma saker om jag blev irriterad,jag höll på att få en varning.Jag hade tur,så säg så inte till andra om du inte vill ha en varning till. David Proffset:Ingen har spelat 999.999 timmar.det är mer än 3 år. Redigerat 13 Juli 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Nä det mesta jag har spelat är 143 timmar sen så hackade mitt spel och det var som om det bara var samma dag om och om igen. tex när jag skulle checka lotteri numret så stog det bara "Come againe tommorow". Jag vet att det inte hör till tråden. Men vet i allafall någon vad som var problemet! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David=proffset Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jo jag över drev nog men du min kompis har spetat max som det går det tog 3år för han en annan sa att man kunde fånga jiirachi och dexoys på nån måne på saphire :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Din kompis ljuger,det finns ingen måne,och Jirachi kan man inte fånga vild. ps.det går 80.000 timmar på ett år. ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David=proffset Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 OOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!! FINNS DET NÅ FUSK SÅ ALLA POKEMON GÅR UPP I LV:100? mirage island finns nog inte den visar sig ju alldrig. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 jo den finns :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 OOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!! FINNS DET NÅ FUSK SÅ ALLA POKEMON GÅR UPP I LV:100? mirage island finns nog inte den visar sig ju alldrig. :cool: Hör,grabbar!Han tror inte på Mirage Island!!!Detta blir ett perfekt skvallrer! Det finns inget fusk så alla Pokemon går upp i 100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jo med AR går det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Utan AR då mumin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Nä det går inte Mumin har talat :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David=proffset Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 har ni nån chiney/färgad pokemon ja her en gul Altaria :kung: :kung: :kung: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Byt inte ämne,men om du vill veta så....,jag har en shiny Tyranitar,en shiny Houndoom och en shiny Hitmontop!Jag vill inte vara kaxig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg