xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 jo jag över drev nog men du min kompis har spetat max som det går det tog 3år för han en annan sa att man kunde fånga jiirachi och dexoys på nån måne på saphire :gitarr: Om dom inte säger hur man kommer dit så ljuger dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Kolla längst uppe.Det finns ingen måne och man kan inte fånga Jirachi vild! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 just det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jo med AR går det :P Med AR går det tyvärr inte. Det går ju att fuska sig till massor av Rare Candy´s med AR men inte så att dom går upp direkt till lvl 100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 jo jag över drev nog men du min kompis har spetat max som det går det tog 3år för han en annan sa att man kunde fånga jiirachi och dexoys på nån måne på saphire :gitarr: ska man tro på dt :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 fuska bara eller så skickar du ditt spel till club nintendo sen ger dom dig det. precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Men då måste man va medlem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Men då måste man va medlem. Dom gör det nog bara för att dom vill ha mer medlemmar! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Dom gör det för att dom vill visa vilka erbjdande dom har så får dom mer medlemar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 (redigerat) Dom gör det för att dom vill visa vilka erbjdande dom har så får dom mer medlemar. Principen är den samma! :angry: Redigerat 16 Juli 2005 av xylo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Jaja bli inte så arg. Jag tänkte bara göra en mer exakt förklaring <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 jag tror inte på vad proffset säger :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg