Salzalada Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Varför får man inte säga vissa ords på chatten? Asså, könsord och så'nt är ju inte så trevligt att läsa, men varför får man inte skriva invision free (utan mellanrum) på chatten? Vad är det för fel på det ordet? Jag har lagt upp en bild på en reklam-sida och skrev länken på chatten, och nu är jag bannad en månad antagligen! Och här på forumet när man skriver invision free (fortfarande utan mellanrum) så blir det ju reklam! Varför? Citera
Rallypacker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Antagligen vill inte fuska.se att man ska göra gratisreklam för olika saker... Citera
Salzalada Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Vad menar du med "gratisreklam"? Citera
Rallypacker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 man får alltså inte göra reklam för andra sidor. Om man vill ha reklam här på fuska ska man kontakta admin och sätta upp en banner.. Citera
0013 Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Salzalada vill du ha post eller tröst eller är du verkligen så dum att du frågar en sån sak om ´det itne går att skriva adressen i forumet? -.- Citera
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Men asså jag bor i ett ställe som heter fittja så när jag skriver det så blir jag kickad >:( Citera
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 Men om nån frågar vart jag bor. Då får jag säga F*I*T*T*J*A. Citera
Gäst YoTo Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Skrivet 12 Juli 2005 Jag skrev en gång att jag åker ofta till Fittja och området runt där, då vart jag kickad :J Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.