lidmer Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 hur kommer man till han som ska lagga cracked tuninut?? jag beöver hjälp jag ger 10 poäng till den som hjälper mig
Chihuahua Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Du måste ta den till Patch. Gå ner till vänster om byn (past, dvs dåtid inte nutid) och ta dig fram i berget. Först, gå vänster en bit, uppför några trappor och dyk i en liten vattensamling. Ta dig genom grottan, spela på harpan för gubben i rummet du kommer till så får du en ny melodi. Gå tillbaka till strax nedanför byn, där du startade, gå vänster tills du inte kommer längre. Där finns också en sådan där ugglestaty och en... åh, vad heter den...? sån där portal eller vad det är som kan ta dig till nutid, present. Använd inte den, gå istället ner och lite åt vänster och använd din nya melodi. Du hamnar, eventuellt efter några försök, så att du kan nå trappan. Fortsätt längs med berget tills du hittar ett ställe med en vinranka, en trappa i mitten och en tom plats för en vinranka. Gå upp, res till Past, dåtid, och gå in i grottan, flytta stenen du hittar så att vattnet flyttas. Gå tillbaka, flytta eventuellt fröet så att det ligger till höger (det finns två sådana där märken i bergväggen för att det ska kunna komma en vinranka). Res till Present, klättra uppför vinrankan och kolla av om det finns vatten där eller inte. Gör det inte det, res tillbaka till Past och flytta stenen en gång till. Annars, fortsätt tills du hittar en vägg av vinrankor. Klättra uppför den så hittar du Patch´s grotta. Klara av hans spel så lagar han Tuni Nut.
lidmer Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2004 TACK FÖR DET NU KOMMER JAG LÄNGRE!!!=)
KNASEN Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 har någon några tips till mig jag lyckas bara inte laga broken sword sälla hjälp
Chihuahua Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Gör på precis samma sätt, dvs ta dig till Patch och be honom laga det. Den här gången måste du knuffa ner åtta monster i hålen istället för fyra, så det kan vara lite svårare.
Rekommendera inlägg