TheSnygg Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Hej jag har tigit bort en spelare från mit lag och nu kan jag inte hitta någon ny.. och han rikkus bror kör ju bara skeppet och wakka säger bara en massa skit.. jag är vid sin så att jag kan gå in i honom jag är snart vid jecht så jag undrar om ni kan hitta nån bra spelare till mig!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*TiDuS* Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Behöver du en anfallare, målvakt, mittfälltare eller back?? Annars välj någon spelare från al Bhed Dem har bra spelare som tex berrik, nimrook och judda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheSnygg Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Behöver du en anfallare, målvakt, mittfälltare eller back?? Annars välj någon spelare från al Bhed Dem har bra spelare som tex berrik, nimrook och judda men när jag frågar dom så snackar dom bara en massa al bhed!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 har du inte samlat hela al bhed dictionary? här får du det det är på engelska för jag ides inte skriva allt på svenska så jag tog det från en sida. Volume 1: Al Bhed Salvage Ship, deck, right side of screen Volume 2: Bisaido Villiage, Patrol Soldiers Quarters, in front of the counter Volume 3: Transport Ship Rikki, Power Room, far side of screen Volume 4: Poruto=Kirika, Bar Volume 5: Transport Ship Wuino, Control Room Volume 6: Ruka, Ruka Stadium, underground Floor B Volume 7: Ruka, Ruka Theater, counter Volume 8: Mihen Road, Travel Company, receive from Lin Volume 9: Mihen Road, New Road North Area Volume 10: Kinoko Rock Road, Cliff Volume 11: Jyoze Road Volume 12: Illusion Light River, North Shore, Shipafu riding port Volume 13: Guado Salamu, Resident's House Volume 14: Thunder Plains, Travel Company, receive from Lin if you answer "MaaMaa" Volume 15: Makaraniya Forest, Road to the Lake Volume 16: Makaraniya Lake, in front of the Travel Company Volume 17: Sanubia Desert, Central Part, aower to the right side of "Strong Enemy"(left) Volume 18: Sanubia Desert, Central Part, around the bulletin beyond "Weak Enemy"(right) Volume 19: Al Bhed's Home Volume 20: Al Bhed's Home, Resident Area Volume 21: Al Bhed's Home, Main Road Volume 22: Holy Beberu Temple, Monk's Road Volume 23: Nagi Plains, Middle Part, toward the North-west Volume 24: Remiamu Temple Volume 25: Stolen Inorigo's Cave, reachable from Nagi Plains Valley Bottom Volume 26: Omega Ruins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg