↗ till inläggetHar du inte hört?!har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!!
Blip.se har ÄNTLIGEN uppgraderat Robot Kampen!
↗ till inläggetHar du inte hört?!har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!!
Blip.se har ÄNTLIGEN uppgraderat Robot Kampen!
yey! verkar dock lite småbuggigt.... "Välkommen, det finns 225 robotar i logen just nu". jo man tackar ja... 11 st står det att det är och de är på ett enda ställe, sedan när man väl kommer dit är det bara 4 st... värdelöst. och min lackering försvinner hela tiden och det finns knappar som inte gör något... får väl vänta på en .01 version...
Försvinner lakeringen? Det värkar mysko.
Något konstigt gör att jag inte kan spela mot andra där =/ När jag utmanar eller blir utmanad och acepterar så räknar klockan ner tills ca 7 sec sen åker jag ut i lobbyn igen =/
man kan sms:a jätte mycket ifall man har lite pengar på mobilen så får man mer än vad man betalt för (fasst pengarna tar slut sedan), funkar på alla sms spel (har bara testat med vodaphone)
↗ till inläggetNågot konstigt gör att jag inte kan spela mot andra där =/ När jag utmanar eller blir utmanad och acepterar så räknar klockan ner tills ca 7 sec sen åker jag ut i lobbyn igen =/
Jag tror det beror på att motståndarens internet inte hänger med. Det händer nästan alltid och man blir riktigt irriterad!
↗ till inläggethar det kommit nytt på blip?har ni spelat det nya robotkampen!?! Robotrage reloaded!!!!
jag försöker spela den nya men jag kommer till (loading factury 78%)
sen komer jag till en anan robot med masa pengar jag försöker köpa då står det "du är dum i huvudet" har blip blivit hackat?
jag körde lite var ungefär samma fast på engelska...
↗ till inläggetVa? Ja, nog har Blip blivit hackad alltid. Annars skulle nog ingen vilja köra det. Om det stod så egentligen menar jag.jag försöker spela den nya men jag kommer till (loading factury 78%)
sen komer jag till en anan robot med masa pengar jag försöker köpa då står det "du är dum i huvudet" har blip blivit hackat?
↗ till inläggetdet är lågt att fuska på robotkampen...
(inte lika lågt som glocalnet) Det går inte att fuska på robotkampen på blip.se
↗ till inläggetJag kan fusk. Din dator får dock inte vara för snabb.
Köp en pik.
Sätt på den.
Ta av Skalet/karossen.
Sätt på alla sakerna jättesnabbt.
Så har du ett batteri.
Sälj det och få pengar.
Sen kan du kopiera större och dyrare batterier.
Tips. Klicka bara på denlängst till vänster. Då behöver du itne rör musen.
Okej det ska jag testa...
Om nån seriöst vill ha typ 10000 pengar så ge mig inlogg och pass så fixar jag..
lol ja jag vill lha det
anv:du e dum i huvudet
pass:som tror att någon gåt på det
det är ju så uppenbart när dom skriver så
öh lol skrev just det
om nån undrar varför det blir att robotarna försvinner är det bara för att ni inte har spelat på 29 dagar
Jag har min kvar fast jag inte har spelat på ca:100 dar.
jag har aldrig spelat reloaded och har min kvar.. :blink:
Så ni tror inte jag kan fixa 10k? Ge mig ett tomt account då så får in se.. -.-
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in