xylo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 I det huste finns det ingen dörr i emerald, istället kan man köra pokemon jump elr doudrio berry picking :D Vet inte vad man gjör på det men det låter skoj :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Det har jag kört på Firered,man måste vara Multiplayer.Jag ska förklara: Pokemon Jump:Man ska tävla med sin kompis på hopprep,två Venusaur har ett hopprep man ska hoppa över.Pokemona man bara kan använda är dessa. Den andre har jag inte kört men jag vet att man måste ha Dodrio för detta Mini-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Det har jag kört på Firered,man måste vara Multiplayer.Jag ska förklara: Pokemon Jump:Man ska tävla med sin kompis på hopprep,två Venusaur har ett hopprep man ska hoppa över.Pokemona man bara kan använda är dessa. Den andre har jag inte kört men jag vet att man måste ha Dodrio för detta Mini-spel. OK, är det skoj? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Pokemon Jump är asroligt om man är 4! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg