daaa Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Vart skriver man in fusken i gta sa??? Jag fattar inte när jag skriver in dom funkar dom inte..Vilken meny ska jag skriva in dom i??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 man ska bara skriva in fusket när man spelar, man behöver niet trycka på enter eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daaa Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 oki :) tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 det står väl anars på hemsidan du fick dom ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_ogga_ Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 hur får man bättre lugn kapacitet så man kan klara undervattens uppdraget?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 skriva in fusk daaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_ogga_ Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Vad skriver man in om man vill ha bättre lugn kapacitet?? Ska mab skriva in daa eller daaa som fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 du kan väl köra ärligt det är bara och dyka mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg