Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har en fråga om spelet!

Ni vet när man är inne i Tower of gods eller vad det heter så ska man klara alla rummen på sidorna för att sedan få vattnet att spruta och man kan kliva upp i mitten.. Det har jag redan gjort. Sen när man kommer in i nästa rum så har jag lett stengubbarna (den från höger respektive vänster sida) och ligger nu på dörren i mitten.. För det första! Hur får man bort lasern som avskiljer mig från stengubben? Jag vet att man ska trycka ner en knapp så stannar den.. Jga har letat igenom hela rummet och inte hittat en enda sak som man kan lägga på.. Då gick jag tillbaka och försökte hämta en sån dära stenstaty som står i början.. Det gick inte heller så bra.. Jag flyttade alla andra till den ena vågens sida så att den lyftes upp men sen när jag hoppade över med den sista stengubben så kom han inte över kanten ändå? Hur ska man göra det eller finns det en annan lösning på problemet?

Skulle vara mycket tacksam för svar snarast! Vill gärna få mastersword vettni :P

Skrivet

tack så mycket.. det funkade faktiskt! Nu har jag fått mastersword och besegrat alla dom dära som stelnat! + att jag har kommit upp till Ganondorf och låtit draken spruta eld på honom! Men inte f*n visste jag att TETRA ÄR ZELDA :D

Skrivet

Nu är det så att jag behöver ännu mera hjälp :D

När man kommit upp ur Hyrule så ska man ju ta arm banden och järnskorna! Det har jag redan gjort! Och nu ska jag spela för några med en Bärbar Harpliknande sak och en som har en slags fiol. Vart finner man dom? Vore vääldigt tacksam för svar.

Skrivet

:arrow: killen med fiolen är den lille tjocka gubben, makar där vid deku trädet. men han har försvunnit tills man har gjort det med medli då hittar man honom i grottan bakam vattenfallet. 8)

• Skapa ny...