game__master Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Skrivet 13 Juli 2005 hej hej! jag vill ha en autominer till runescape men kan inte hitta någon :( :( :( <_< kan någon snälla hjälpa mig? någonstans gratis utan virus? gärna en länk men det går bra utan också.........
game__master Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Juli 2005 en autominer e en sak som gör att datorn styr gubben av sig själv den kan till exempel hacka 28 guld sen gå och lämna dem i banken och fortsätta hur länge som helst! den kan träna din gubbe och få pengar medans du sover! jag har hittat en men jag fattar inte hur man gör så att den går till banken :( med den kan jag hacka coal men när han har hackat färdigt så slänger han alla :angry: och börjar hacka igen det e bra för lvl men inte för pengar så kan någon snälla säga hur man gör så att den går till banken plz?????
Gäst Hulk746 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 jag kanske kan hjälpa dig om du ger mig programmet...
HardCore Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) Omg ja känner en som har auto miner de e väldigt bra men de e förbjudet och staff märker lätt att man har det om de finns i närheten andvänder man de ska man vara en top miner i falley! :D §1.2 Redigerat 23 Juli 2005 av Draghon
Joe Cool Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 För sista gången. ja har script som funkar. game_master! Du stötte på en power miner. inte en miner + banker!
Nevyn Moonshadow Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 Kan du lägga upp länken till den som du har Game_master? :(
Gäst Tobbis Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 game master..skulle du kunna skicka den minern till mej?
game__master Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 behöver ingen längre pga min dator har blivit så j*vla förbannat cp! (sorry för svordomarna men var bara tvungen) :(
Gäst Tobbis Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Skrivet 22 Oktober 2005 ja har en power miner ( den droppar allt du minar. endast för xp) som jag kan sälja för ...50k?
Rekommendera inlägg