Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Några frågor 1. Hur bra på en skala från ett till tio tycker ni att World Of Warcraft är! 2. PVP eller vanlig server? 3. Vilken gubbe och vilken art? 4. Är det lönt att köpa guld? 5. Är det lönt att köpa det? Hällsningar Mumin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 (redigerat) 1. Hur bra på en skala från ett till tio tycker ni att World Of Warcraft är! 2. PVP eller vanlig server? 3. Vilken gubbe och vilken art? 4. Är det lönt att köpa guld? 5. Är det lönt att köpa det? _______________________________________ 1.10/10 ett av dom bästa spelen ja har spelat!! 2. pvp kör jag , har inte provat nått annat så jag säger pvp 3. Night elf druid !! 4.köpa guld från internet ? NEJ , gör quests o döda monster =) 5.Ja verkligen ! KÖP DET NUU DU KOMMER INTE ÅNGRA DIG !! ;) Redigerat 16 Juli 2005 av o'reily Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Tack för tipset köper det imoron :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WOW_MAZTER Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Du mumin börja kör på servern Ravencrest och var alliance för då kan vi spela night elf är i alliance så börja på min server min nyvarande gubbe heter Knecke lvl 13 night elf haunter men har en lvl 57 humen rogue min msn är [email protected] men jag kommer inte vara inne för jag är bort rest i 2 veckor till men adda mig så kan vi spela :kung: :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Får inte ny data för en om 1 vecka :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Har köpt det nu! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Joina servern stormreaver o spela med mig och o'reily !! ja ska snart köpa gamecard så ja kan spela igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Några frågor 1. Hur bra på en skala från ett till tio tycker ni att World Of Warcraft är! 2. PVP eller vanlig server? 3. Vilken gubbe och vilken art? 4. Är det lönt att köpa guld? 5. Är det lönt att köpa det? Hällsningar Mumin! Även om du köpt det: 1. 10/10 2. PvP (Många ångrar sig annars) 3. Human eller Dwarf Paladin. (Paladin är som en warrior som kan magi och är jätte bra i PvP) 4. Att köpa guld? Menar du guild? 5. JAAAAAAAA! Men du vill du hitta svenskar lätt kör på Darksorrow (Här i hela sverige har vi sagt att det ska vara den svenska Officiella servern. Jag råder dig att göra en till gubbe på Darksorrow det är inte fel att ha många gubbar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg