Sinclair Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 När jag gick på en gata i las venturras som kom plötsligt ett plan och störta på gatan bredvid mig helt sjukt!. ;) :huh: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 en liten bugg .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Aha Coolt! :blink: :kung: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 en liten bug snarare en stor bug eftersom att ett plan är ej så stort...........hm fast i tv-spel så är det det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 eller kanske det inte var en bugg, kanske bara lite amatöraktigt pilot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GsOn Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Det hände för mig också att plan störtar nära mej... så ja tror inte att det är en bugg... man ser plan som störtar hela tiden :rambo: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Planen måste alltid köra över dig, och inte på sidan om. Om du då t.e.x, står i mitten av 2 st höghus - eller skyskrapor så är det en stor chans att ett plan krashar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg