seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 pokemon :ruby/s,fire red/leaf green,pokemon colusseum,något annat. ni får skriva själva!!! själv tycker jag colusseum :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 ja me!de e ball,fast jag har det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 alla e tråkiga till game cube. jag har colloseum och tyckte det var typ det bästa spelet i världen i en vecka eller 2 men sen kom jag fram till att det suger. för övrigt så gillar jag inte pokemon channel heller men det var kul en liten stund Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Jag håller med Foxyrock det var kul en stund men nu är det inte så kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg