Laithean Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Måste få hjälp fort mina människor håller på att dö i möngder om det blir glest av fols så kan jag ju inte förstöra Nemesis Skelet Statyer. Och frågan är Hur förstör man dom på bana fyra. vill ha svar snabbt som ögat. Jag blir tacksam om ni svarar på frågan. Snälla :cry: Behöver mycket hjälp med det. Snälla. /Elle889 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 man ska lyfta upp statyerna med handen, har du gort så att de inte rengnar eldklot, e trollen borta och e det slut på oväder?. när du har gort så att de e borta ska du göra så att du får mer mark så att du kan dra upp statyerna. jag tror de va så jag klarade de :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Man ska bryta en förbannelse men huuuuuur!!! Ska man ta upp dom dära statyerna samtigdigt då men hur gör man det man har bara en hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 använnd varelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.