Hoppa till innehåll

Plugga I The Sims 2


 Dela

Rekommendera inlägg

min sim börjar få sämre betyg för att hon inte pluggar, men hon har några såna pinnar i varje mätare. och det finns ingen "plugga" knap som det finnsi sims 1.

och så står dets om önskningar "be om läxhjälp" och "hjälp bla bla med läxorna" o sånt men när jag ska göra det så finns det inget sånt alternativ? har jag fel sorts bokhylla eller vad är det? har den dyraste av dem tror jag.. hjälp??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min sim börjar få sämre betyg för att hon inte pluggar, men hon har några såna pinnar i varje mätare. och det finns ingen "plugga" knap som det finnsi sims 1.

och så står dets om önskningar "be om läxhjälp" och "hjälp bla bla med läxorna" o sånt men när jag ska göra det så finns det inget sånt alternativ? har jag fel sorts bokhylla eller vad är det? har den dyraste av dem tror jag.. hjälp??

 

Gör så här:

När din sim kommer hem från skolan och lägger ifrån sig läxboken klickar du på läxboken och väljer alternativet "Be om läxhjälp". Sedan väljer du vem du vill att din sim ska få hjälp från. Då går simmen och frågar den man har valt.

 

Eller:

Om det inte finns några andra simmar hemma så klickar du på läxboken och väljer "Gör läxor"

 

Hoppas att det grå bra... ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

min sim börjar få sämre betyg för att hon inte pluggar, men hon har några såna pinnar i varje mätare. och det finns ingen "plugga" knap som det finnsi sims 1.

och så står dets om önskningar "be om läxhjälp" och "hjälp bla bla med läxorna" o sånt men när jag ska göra det så finns det inget sånt alternativ? har jag fel sorts bokhylla eller vad är det? har den dyraste av dem tror jag.. hjälp??

 

tryck på läxan när dom kommer hem! :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...