gurreb Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 hej har nån sätt vatten som ser utt som land på priken men det är ej det om man kör ner med n bil så ser man ej billen konstigt eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 kan du förklara lite bättre vad du menar ? ja fattar ingenting . !? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 detta kunde du skrivit på övernaturliga saker ämnet <_< det blir så ibland.. ibland försvinner en bit av vägen när jag spelar å så e d vatten där fast att man kan gå/åka på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 hej har nån sätt vatten som ser utt som land på priken men det är ej det om man kör ner med n bil så ser man ej billen konstigt eller?? kan du visa på en karta exakt var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GothiQ.. Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 * fattar 0 * Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Jag fattar. Lär dig att förklara bättre. Det är förmodligen vattnet som är vid Back o' Beyound, det är en sjö, och det är inte utmärk som land på kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 jag har sett det var jagad av poliser och så skulle jag köra till motor vägen och så körde jag rakt ner i vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg