jocek Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 tappar man skills på cs om man inte spelat på ungefär en månad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 vaddå tappar skills??hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 vaddå tappar skills??hur menar du? han menar nog om man blir dåligare cs spelare om man inte spelar på en månad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 tycker inte jag de e så himmla töntigt att skylla på "omg lol jag har inte spelat på 2veckor omg" orka med sånt skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 tappar man skills på cs om man inte spelat på ungefär en månad?? det har jag gjort iallafall det tog typ två veckor för mej att träna upp dem igen :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 om man nu har skills, så sitter dom nog kvar lite alltid... men om man inte spelat på en månad så kan det kännas ovant, men efter 5-10 min så är det som vanligt igen. (tycker jag iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Njae, kanske lite. men man tränar upp det lätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg