Demon Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Hej snälla jag håller på att göra en starwars community och skulle vilja ha lite hjälp kan inte göra allt själv jag har kommit ganska långt i notepad(har inget webb hotell) men nu skulle jag vilja ha lite hjälp att tillexempel hitta ett bra webb hotell. Men jag behöver hjälp att hitta bilder som jag kan ha som bakgrunder sen vill jag att om det är nån här som kan göra små spel asså ni ska inte ta spel av andra ni ska göra små jedi uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Tja...... Kontakta mig så hjälper jag dig....... Men då skall vi göra en hemsida tillsammans med en massa spel...... Som Hitman också...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 hmm..vet inte ska göra en community som sak handla om starwars men den ska ha en massa spel så att man aldrig tröttnar men vanliga små spel kan jag ficksa själv det är spel där man är en jedi på ett uppdrag jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Då får du ta och strunta i det....... Men jag har ett jätte bra webb hotell..... men aja....... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 oki. skulle vara mycke lättare om du bara sa= oj demon behöver du hjälp klart att jag kan hjälpa dig har har du 1 mini spel som jag gjorde bara till dej och jag vet ett jätte bra webbhotell www.????.???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Va???..... HAr du en Hitman 4 demo...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 nop har inte ett hitman 4 demo men asså jag mena att du skulle kunna skriva som jag skrev där uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 (redigerat) §1.4. Varnad / NesseN Redigerat 16 Juli 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 ee vaa? fattar 0 vad var det du skulle skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.