puret Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Har klarat av alla "delar" i training grounden och fått nycklarna. Men jag gjorde så att jag gick och låste upp en dörr i taget åt lite olika håll varje gång. Nu är alla nycklarna slut och jag har inte kommit fram till ice-arrowsen. Hur blir det då??? Är jag fast nu? Eller kan jag fortfarande bege mig till spirit temple och fortsätta med spelet???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tm011 Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 du kan inte få ice-arrows men du kan fortfarande gå till spirittemple jag klarade hela spelet utan ice-arrows det är enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 du kan inte få ice-arrows men du kan fortfarande gå till spirittemple jag klarade hela spelet utan ice-arrows det är enkelt Tackar och bockar :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 har du tagit nyckeln åvanför ''nyckelrummet''. man ska klättra upp för ett galler nånstans där. jag minns inte exakt position men leta på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 jag har samma problem.. har nässsstan varvat hela spelet till 100 % (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 jag ska klara om det stället snart det e ju rätt lätt. om man vet den svåsaste nyckeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 men man måste inte ha ice arrows jag klarade spirit tempel lätt utan dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg