Zrix Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Hej, jag undrar hur många som ska börja på gymnasium nästa år, och då vilken linje, kanske också skola. Själv ska jag gå Datorteknik. Och skriv nu inte att ni inte ska börja gymnasium, för då ska ni inte skriva alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Börjar gymnasiet i höst, ska troligen gå Samhälle, Ekonomi. Blev avskräckt från Naturvetenskapliga på ett litet besök på gymnasiet. Eleverna visade upp ett grishjärta och visade hur lungorna på en gris fungerade... äkta vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Det var ju trevligt, vi dissekerade ett ko-öga i skolan för några dar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Kära nån. Hur många spydde? Det skulle jag ha gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Det var bara en som gick ut. Fast ingen chat här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 ja ska gå på gymnasiet nästa år. ja tror ja vill gå den naturvetenskapslinjen, men de där me koögon å grishjärtan håller på att avskräcka mejj...=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag e 89a och börjar om ca ett år... jag vill ha Natur eller samhällsvetenskap.... dom verkar bäst e ni bra i skolan?? jag har VG i allt och en del MVG :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 i min skola får vi ba bäbis-betyg. me de menar ja att vi inte får mer än G elle VG i ALLA ämnen (förutom i hemspråk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 men de va ju tråkit o inte få mvg nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 mmm...men det är kanske bara bra...för att om man har MVG i tex engelska så kommer man nästa år att tro att man är lika bra...alltså man kan inte förbättra nåt... så vissa lärare är rätt snåla med betyg eftersom den eleven har mycket mer att lära sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 den förklaringen har ja hört minst 1000 gånger, men tack för att ja fick höra den igen...*ironi* igentligen skulle ja fått fyra MVG...*suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag har inte MVG VG mm.... har inte börjat med det än =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.