Chihuahua Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Blev väldigt förvånad när jag fick MVG i bild. En annan i klassen fick liksom G fast hon vad några gånger bättre än jag. Vi fick en ny engelskalärare som BARA snackar engelska (okej, hon skriver på engelska någon gång ibland). Var livrädd att hon skulle sänka mitt betyg. Men så blev det inte, hihi. Min skola är känd för att eleverna nästan alltid har höga betyg. Inte för att jag har nåt emot det... hhi! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag har inte MVG VG mm.... har inte börjat med det än =( SKRIV INTE HÄR DÅ!! Vi har blandat med lärare, en del ger ut höga betyg, en del är nästan omöjliga att få bra betyg av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tompika Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag ska gå i samhäll/ekonomi, fast jag har inga problem att få höga betyg. jag har runt 270 poäng :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag har exakt 270 poäng. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.