Sinclair Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Jag köpte speltidningen Pcgamer där man får med en demos så satte jag inn den i ett ps2 men de stogd så här insert a ps or a ps2 format disc vad ska man göra då nån som vet?! :blink: :unsure: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 skivan är väll sönder så där hände det med min kompis crash team racing också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 om det e en pcgamer tidning så funkar det inte i en Ps2 pundo!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basse88 Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 lol , aså pcGamer är data inte ps2 det finns ps2 demos med men pcGamer är data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 :( oj det var pcGamer det är ju data men cb är ju iaf ett ps spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Jaha då ska man sätta in den i datan då provar ja de istället.och säg inte att jag är dum i huvet för jag har aldrig sätt den tidningen förut och dom pratar ju om tv-spel också! :cool: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Men de står ju att de är en DVD skiva+ att man kan spela demos spel på den!fattar noll <_< :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 demos spel på datorn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 PC Skiva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg