andennn Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 men hur e det med nvidia serien?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 tror det är från 5500 serien uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 men om man har tex club3d radeon 9550 e det samma sak då som ati radeon då å funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 jag behöver svar snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Ja jag sa ju från 8500 serien uppåt klarar det. Wind fox det där är bara de rekomenderade grafikkorten. Det finns en massa mer kort som fungerar. Har du spelet själv eller? Det står ju i manualen, SYSTEMKRAV *Battlefield2 kräver ett 128MB-Grafikkort med stöd för 1.4PixelShadr. Battlefield2 har ENDAST stör för följande grafikkort. Det är 5700 Ultra och upp. Ja det ska gå med club3d radeon 9550 med radeon är utgåelde så satsa på GeForce istället även om den kostar en liten slant extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 men om man har tex club3d radeon 9550 e det samma sak då som ati radeon då å funkar det? Club 3D är bara annan tillverkare det är ingen skilnad bara kylningen... Windfox alla spel har bara stöd för några grafikkort. Men dem där i listan är bara rekomenderade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 tack för all hjälp nu har ja club 3d radeon 9550 256 mb å bf2 funkar perfetkt tack tack =D:D;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 var finns patchen? ur mkt ram har du?? man moste ha 1000ram 1GB Ram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megapoint Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 spela de . händer samma grejj typ . :( kanske en repa? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 det är grafikkortet tror jag. pallar nog inte spelet tyvärr . min kompis kan inte spela de . händer samma grejj typ . :( håller med de hände än ja känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 annars kan man faktiskt lyssna på mig... det är så att det är din dvd-drive som är för gammal...(du behöver alltså 128 mb ram...som ni sa men...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
devil0810 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Du om du startar autstart sen trycker på ladda ner grafik kort kanske det går vet inte men funkar ok för mej :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.