Pearl_from_the_moon Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Jag har Super Mario Bros 3. Det finns ett extraliv-fusk men jag fattar inte hur man använder det :huh: Hjälp? Mvh Pearl_From_The_Moon :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Vadå för fusk? Det bästa sättet jag vet att få många extraliv på är att på bana 1-2 ha svans och sen hoppa på dom här goompas som kommer ut ur det stora röret på höger sida i början utan att nudda marken. Döda många på detta sätt så får du en del liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pearl_from_the_moon Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Det var judet jag ville ha hjälp med :D Tackar :kung: Vadå för fusk? Det bästa sättet jag vet att få många extraliv på är att på bana 1-2 ha svans och sen hoppa på dom här goompas som kommer ut ur det stora röret på höger sida i början utan att nudda marken. Döda många på detta sätt så får du en del liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg