Hoppa till innehåll

Super Smash Bros. Melee


Mikael
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Samus aran

men man behöver ju inte spela 1000 vs matcher. man kan ju få mewtwo genom att ha spelat totalt 20 timmars vs matcher...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad i!!?? Är ni födda i farstun eller? Gå in och ändra till 0 minuter på inställningarna.... Starta igång rundan och låt den stå på.....

Och när den har stått på länge nog så klicka på "Start" och sedan "L", "R", "A"..... Och därefter start...Jo, och det är lättare eftersom man slipper att springa och ta självmord hela tiden... Låt det stå på när du ska lägga dig eller nåt...

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Det snabbaste är inte att låta gc:en stå på över natten.

Det går fortare att ta super sudden death med damadge rotation 2.0 ett liv kirby vs. någon.

det är bara att mata matcher tills du har 700.

tar ca 5h skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En ny fråga:

 

Jag håller på och spelar VS.-matcher, så att jag kan låsa upp Mewtwo. Sparas VS.-matcherna om man stänger av GameCuben, eller måste det vara på hela tiden?

 

ja det gör det när du kommer in där du väljer gubbarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det snabbaste är inte att låta gc:en stå på över natten.

Det går fortare att ta super sudden death med damadge rotation 2.0 ett liv kirby vs. någon.

det är bara att mata matcher tills du har 700.

tar ca 5h skulle jag tro.

 

men vem orkar sitta med det i 5 timmar... bättre att låta den stå på och göra något annat under tiden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det snabbaste är inte att låta gc:en stå på över natten.

Det går fortare att ta super sudden death med damadge rotation 2.0 ett liv kirby vs. någon.

det är bara att mata matcher tills du har 700.

tar ca 5h skulle jag tro.

 

Nja, det tar runt 3-4 timmar.. Fast det är ju helt beroende på hur mycket man har spelat innan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...