basse88 Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 hej.nån som spelar :cool: face of mankind :cool: om inte sidan är www.faceofmankind.com tror det va nåt sånt börja spela :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 vad är det för något. vad går det ut på? är det gratis föresten? vill veta först innan jag går in på okända grejer som jag inte hört förut för att man vet aldrig vad man hittar bakom länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst khaendar Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Jag var Closed Beta tester, och det var faktiskt inget vettigt. Påminner om Neocron. Det är väldigt få subscribers (om det är retail än, det var ivarjefall inte en själ online i betan), och världen är stor, tom och tråkig. Ganska repetativt, finns inte mycket att göra osv. Jag rekommenderar det tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst khaendar Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 (redigerat) [error - dubbelpost] Redigerat 27 Juli 2005 av khaendar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.