KAIBA Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 mitt leaf green har gått sönder det stanar när när profesor oak pratar om att vi bor i en värd med pokemon. blir otroligt tacksam över svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 har du startat om eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 nej det hade pajat mitt i spelet och det startade om automatiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 mitt leaf green har gått sönder det stanar när när profesor oak pratar om att vi bor i en värd med pokemon. blir otroligt tacksam över svar gå till en lagare eller köp nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 nej det hade pajat mitt i spelet och det startade om automatiskt det låter som om du har ett problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Använt Ar eller Gs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 nej jag har aldrig använt ar eller gs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Det måste vara sönder,be någon som kan att laga det,om det inte går att fixa så är mitt ända råd att köpa nytt. Alltså så håller jag med seddot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 vart hitar man en lagare jag bor i umeå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teamquaqua Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Kolla telefon katalogen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 ar ett nyt nu men tack fur eran hjelp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Är spelet gammalt eller nått? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg