bowserboy Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 men kommer half-life2 till nes eller är jag ute och cyklar.........? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Fråga inte om det i detta forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 kej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 men kommer half-life2 till nes eller är jag ute och cyklar.........? HALF-LIFE 2 TILL NES?????? ÄR DU KNÄPP ELLER? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Vadå knäpp? En enkel fråga!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 En 8-bits prossessor klarar väl inte half-life 2. plus hur ska man styra. det finns typ bara två plus styrkorset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 hahahaha 8-bits är ute för länge sen det kommer till pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Ingen här är knäpp, men jag tycker att det är lite dumt att prata om Nintendo 8-bitars här. Tycker inte ni det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 men jag fråga bara om dt kommer till nes eller kommer det till gameboy då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Fråga detta i rätt Forum då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 men jag fråga bara om dt kommer till nes eller kommer det till gameboy då??? Nej vad jag har hört kommer det till pc och kanske, kanske till xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Ja ja... Föörst är det 8-bit, men nu är det plötsligt ännu värre!!! SLUTA....!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg