Gäst Xain Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 (redigerat) Jag undrar om det har kommit Online versionen nu? Om det kommit så kan nån berätta hur jag kan fixa det? Fattar 0% när jag går in på hemsidan: www.mtasa.com. ;) Redigerat 28 November 2005 av Xain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Jag har spelat Gta Vc online rätt så länge dom säger på www.multitheftauto.com att dom kommer lägga ut det senare när det kommer ut så det är bara att checka sidan tills det kommer ut på sidan. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 De skulle va kul Med GTA SA Online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 MTAsa har kommit har någon sagt . men jag vet inte hur man fixar det för jag har alla mina gta på ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag har Spelat GTA SA Online när jag var i usa det va mycke bättre en VC :lol: :D :P ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 (redigerat) Jaha, då förstår jag. ;) Redigerat 28 November 2005 av Xain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Ja man ska kör fortast som man kan och akta sig för lådorna sen ee det enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 jag gjorde också om det uppdraget ett par gånger :D men det är bara att köra om det och om det hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 mmm . de harv ja sakt till honom många gånger men han tror la inte på de . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 (redigerat) desutom är det lätt att göra om det det är ju bara typ 100m från sparningen det är antagligen något fel på dit spel normalt åker man ju lätt om planet Redigerat 24 Juli 2005 av lalle_calle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg