GameOver Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Skrivet 18 Juli 2005 Jag har försökt att hitta alla 8 röda mynt. Men lyckas bara hitta 7, har sökt där under banan också men den finns inte där. :/ Någon som vet om man måste använda sig av de flygande "fröna" eller ja, dom där gamla maskros sakerna. (Maskrosor ser ju ut så sen när dom är gamla.) För såg att det fanns en såndär sprut-raket sak på ett moln där?
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Skrivet 19 Juli 2005 Har du tagit den under lådorna? Jo, det finns visst ett rött mynt under banan.... När du springer på bron i början så kolla nog åt höger på översidan av gallret.. För du måste hoppa från bron till den.
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 finns det inte 2 mynt under? finns väl också en uppe i trädet
Shadowbeing Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 Nej, det finns bara ett mynt under.... Och det är ovanför gallret där man kan hänga sig...Uppe i trädet är ju ändå det lättaste myntet....
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 jaha... så länge sen jag spelade... men han borde hitta alla efter lite letande
Shadowbeing Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 För mig tog den där Shine Spriten minst 4 timmar.... Det var väldigt jobbigt att leta....
Shadowbeing Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 Vilka palmer.... Däremot finns det några i det höga gräset.. Men dem är så pass lätta att hitta, och det var bara ett rött mynt som saknades,,,
Rekommendera inlägg