coolsamus Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 hur får man lapras? gul text för att det är ju pokemon gul
Gäst Xray Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Du har redan en pokemon gul tråd :evil:
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Du ska åka till Saffron city och besegra det där stora tonet! På vägen får du Lapras av en kille!
coolsamus Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2004 jag har inte fått lapras därfast jag pratat med killen högst upp om det är han
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 jag har inte fått lapras därfast jag pratat med killen högst upp om det är han Det är ju inte han jag menar, Det är ju borgmästaren du pratar om men nära borgmästaren finns den där killen eller så är det nåt konstigt som har hänt så att du inte kan få den på något sätt men det finns ju ingen skillnad på spelen så det kan inte vara nåt med det! :?
coolsamus Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2004 kan det vara för att jag har laddat ner det
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 kan det vara för att jag har laddat ner det Kanske, Men har du det på datan och inte köpt ett riktigt? För det är förbjudet så jag hoppas du har det också!
Rekommendera inlägg