Gäst GTA-PALLE** Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 jag undrar. jag har lagt in fusk till killzone men jag har inte fått mitt medelande än. varför.det syns inte heller på fuska.se <_< :( :angry: ;) :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Ha tålamod.. Admin kanske inte har haft tid att godkänna ditt fusk än? Tänkt på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Är han bort rest eller e han bara inte hemma? Det brukar inte ta så här lång tid han brukar vara snabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Mikelis har mycket att göra, hans dator är mer eller mindre sönder & han måste väl ändå få ta det lugnt? Det är ju semestertider. Det brukar inte gå så jättesnabbt innan ens fusk är inne, han kollar när han får tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Ok tack för informationen Och jag fattar att han vill ta det lungt nu i sommar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Ha tålamod.. Admin kanske inte har haft tid att godkänna ditt fusk än? Tänkt på det? fusket har kommit in nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Bra bra.. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg