Sinclair Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 De är såå dåligt att inte odödlig fusket finns,de är ju de typ bästa! :angry: ;) :( :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Det finns visst: Ner,X,Höger,Vänster,Höger,R1,Höger,Ner,Upp,Triangel :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 tråkigt med odödlighets fusk ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 ja har för mig attde inte funkar <_< ..... de gör de iaf inte på mitt SA :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 De fusket funkar bara i 2-3 minuter sen börjar man dö,jag söker de fusket så man blir helt odödlig! :blink: :( :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jorå : Ner,X,Höger,Vänster,Höger,R1,Höger,Ner,U pp,Triangel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pappoli Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 De är såå dåligt att inte odödlig fusket finns,de är ju de typ bästa! :angry: ;) :( :gitarr: det finns ett men man blir inte helt odödlig :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 MAn skadas fortfarande av helikpter skott när man är odödlig så man kan skadas om man har massa poliser efter sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 finns det ett sånt fusk`???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Ja det finns jag har själv använt det man tål eld , skott . fast inte explosioner och helikopter skott :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg