JGamer Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jag har köpt spelet Bomberman DS och det är ganska kul. Och flerspelsläget är så jäkla kul! Upp till 8 st. kan spela mot varandra på båda skärmarna! Är det någon annan som har det lr? På normal har jag bara kommit till 5:e banan 3:e världen. Har någon klarat det? Vad händer då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 jag ska köpa det det e ganska billigt på siba 289 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 nej det kostar 399 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Bomberman 64 var ju roligt så jag kan garantera att bomberman ds är kul och flerspelar läget sägs vara bra upp till 8 players som jgamer sa. Problemet om man vill köra 8 players blir nog att hitt folk att spela med. Ska kanske köpa bomberman ds och mario kart ds(när det kommer). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 jag har bomber man ds det e askul men det e roligast att köra battle voice detonate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 det e nog inte så kul man ska hellre har det i ps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J0113 Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 jag har det de är skit roligt hahaha!! :bah: Bomberman ds Äger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Bomberman är ju hjätte kul till DS. Mycket bättre än til GC. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J0113 Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Bomberman är ju hjätte kul till DS. Mycket bättre än til GC. :D OK Jag håller med graben!! :ph34r: :lol: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeros Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 ska köpa det :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 as roligt men för lätt på en player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Jag har köpt spelet Bomberman DS och det är ganska kul. Och flerspelsläget är så jäkla kul! Upp till 8 st. kan spela mot varandra på båda skärmarna! Är det någon annan som har det lr? På normal har jag bara kommit till 5:e banan 3:e världen. Har någon klarat det? Vad händer då? JAppp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg