Gäst toxic avenger Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 nästa vecka kommer han med läder masken tillbaka.han som jaggar polkar och flickor..med en motorsåg.han är tillbaka leatherface är här igen. the texas chainsaw massacre remake 2003.den måste man se annars dör amn......hoppas man kommer in annars j*vlar blir det synd om dom som jobbar där....... :evil: :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 f*n...den måste man ju se..... är det nån som vet när jason vs. freddy kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 JAG VISSTE DE 15 ÅR ALLA FILMER ÄR JU FRÅN FEMTON ÅR ALDRIG FÅR MAN SE NÅN FILM!!!! :new_let_it_all_out: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 är det 15år på chainsaw?......f*n två år kvar=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 man har ju sett den redan på datorn.men man måste ju se den f*n.och förut skulle det stå jagar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag är så stor så dom tror att jag e 17 så jag kommer in på varje film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 är det 15år på chainsaw?......f*n två år kvar=( 73 år + 2 år = 15 år? Det står iaf så på din profil :D Men du är nog lika gammal som jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 3 år kvar för mig :( men ähh man kan väll hyra den när den kommer ut på video Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 menar ni motorsågs massagen? Kommer den komma ut på Bio? E den ny lr den gamla dom vissatr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 TheBlackHacker jag tror knappast de är så lättlurade som du säger... man ser på fejset oxå om man e 17 eller 11... så jag tror knappast att du talar sanning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Aldrig sett någon Leatherface-film, är dom bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Aldrig sett någon Leatherface-film, är dom bra eller? Det undrar jag oxå e dom bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.